Tule toimistoassistentiksi Duodecimiin! 

Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja reipasta toimistoassistenttia. Toimistoassistentti työskentelee pääasiassa vastaanottoaulassa ja on yhdistyksemme käyntikortti, joka toivottaa asiakkaat ja vieraat tervetulleiksi sekä huolehtii toimiston sujuvasta arjesta. 

Tehtävät: 

  • Vieraiden vastaanotto aulassa ja opastus  
  • Postin ja lähetysten käsittely  
  • Lounaslippujen hallinnointi  
  • Toimiston yleisten tilojen järjestyksen ja siisteyden ylläpito  
  • Muut avustavat toimisto- ja sisäisten palveluiden tehtävät  
  • Toivomme valmiutta avustaa tarvittaessa kokous- ja keittiöpalveluissa  

Odotamme: 

  • Positiivista ja palvelualtista asennetta  
  • Oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä ja ratkaisukeskeisyyttä  
  • Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta, aulatyöstä tai toimistotehtävistä katsotaan eduksi  
  • Työ edellyttää päivittäistä läsnäoloa toimistollamme Helsingin ydinkeskustassa. 

Tarjoamme: 

  • Monipuolisen työn viihtyisässä työympäristössä 
  • Oman tiimin (hallinto)   
  • Kattavan perehdytyksen ja kollegoiden tuen  
  • Mahdollisuuden kehittää osaamistaan 
  • Hyvät työsuhde-edut  

Toimistoassistentin tehtävä on kokoaikainen ja työaika sijoittuu arkipäiviin klo 8–17. Työsuhde on määräaikainen ajalla 12.1.–31.12.2026. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävän palkka on hakijan kokemuksen mukaan alkaen 2500 €.  

Hakeminen 

Hakemus ja ansioluettelo tulee lähettää osoitteeseen rekry@duodecim.fi viimeistään su 9.11.2025. Viestin aiheeksi voi kirjoittaa ”Toimistoassistentti”.   

Lisätietoja tehtävästä antaa esihenkilö, hallinnon kehittämispäällikkö Meri Larsson-Kapp, puh. 09 6188 5367, arkisin klo 9–15.

Millaista meillä on työskennellä? Tutustu työntekijöidemme uratarinoihin täältä. »   


Vuonna 1881 perustettu Suomalainen Lääkäriseura Duodecim on Suomen suurin tieteellinen yhdistys. Tehtävämme on tuottaa tieteestä terveyttä. Vahvistamme tutkitun tiedon käyttöä yhteiskunnallisessa päätöksenteossa ja kehitämme lääkärien ammattitaitoa ja arjen työtä.