Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja reipasta toimistoassistenttia. Toimistoassistentti työskentelee pääasiassa vastaanottoaulassa ja on yhdistyksemme käyntikortti, joka toivottaa asiakkaat ja vieraat tervetulleiksi sekä huolehtii toimiston sujuvasta arjesta.
Tehtävät:
- Vieraiden vastaanotto aulassa ja opastus
- Postin ja lähetysten käsittely
- Lounaslippujen hallinnointi
- Toimiston yleisten tilojen järjestyksen ja siisteyden ylläpito
- Muut avustavat toimisto- ja sisäisten palveluiden tehtävät
- Toivomme valmiutta avustaa tarvittaessa kokous- ja keittiöpalveluissa
Odotamme:
- Positiivista ja palvelualtista asennetta
- Oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä ja ratkaisukeskeisyyttä
- Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta, aulatyöstä tai toimistotehtävistä katsotaan eduksi
- Työ edellyttää päivittäistä läsnäoloa toimistollamme Helsingin ydinkeskustassa.
Tarjoamme:
- Monipuolisen työn viihtyisässä työympäristössä
- Oman tiimin (hallinto)
- Kattavan perehdytyksen ja kollegoiden tuen
- Mahdollisuuden kehittää osaamistaan
- Hyvät työsuhde-edut
Toimistoassistentin tehtävä on kokoaikainen ja työaika sijoittuu arkipäiviin klo 8–17. Työsuhde on määräaikainen ajalla 12.1.–31.12.2026. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävän palkka on hakijan kokemuksen mukaan alkaen 2500 €.
Hakeminen :
Hakemus ja ansioluettelo tulee lähettää osoitteeseen rekry@duodecim.fi viimeistään su 9.11.2025. Viestin aiheeksi voi kirjoittaa ”Toimistoassistentti”.
Lisätietoja tehtävästä antaa esihenkilö, hallinnon kehittämispäällikkö Meri Larsson-Kapp, puh. 09 6188 5367, arkisin klo 9–15.
Millaista meillä on työskennellä? Tutustu työntekijöidemme uratarinoihin täältä. »

Vuonna 1881 perustettu Suomalainen Lääkäriseura Duodecim on Suomen suurin tieteellinen yhdistys. Tehtävämme on tuottaa tieteestä terveyttä. Vahvistamme tutkitun tiedon käyttöä yhteiskunnallisessa päätöksenteossa ja kehitämme lääkärien ammattitaitoa ja arjen työtä.