Ajankohtaiset

Haemme Oppiporttiin asiakkuuspäällikköä

Oppiportti on sähköinen oppimisympäristö, joka tarjoaa terveydenhuollon ammattilaisille ja opiskelijoille mahdollisuuden ajasta ja paikasta riippumattomaan koulutukseen. Keskeisinä sisältöinä ovat verkkokurssit, sähköiset oppikirjat, luennot ja laitekoulutukset. Oppiportin asiakkaita ovat terveydenhuollon julkiset ja yksityiset organisaatiot, instituutiot sekä oppilaitokset ja yliopistot.

Haemme nyt Oppiporttiin

Asiakkuuspäällikköä,

joka tulee vastaamaan aktiivisesta asiakastyöstä nimettyjen asiakkaiden kanssa. Asiakkuuspäällikkönä varmistat hyvän asiakasyhteistyön toimivuuden sekä palveluiden jatkuvan kehittämisen.  Toimit läheisessä yhteistyössä Oppiportin asiakkaiden kanssa varmistaen, että Oppiportti on käytössä parhaalla mahdollisella tavalla, ja että asiakkaiden tarpeet otetaan huomioon palvelun kehityksessä.

Toimintatapasi on asiakaslähtöinen, oma-aloitteinen ja sinulla on positiivinen työskentelyote ja kykyä ajatella kaupallisesta näkökulmasta. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot, kyky rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita ja olet luotettava yhteistyökumppani. Olet hyvin organisointikykyinen ja järjestelmällinen ja sinulla on luovaa idearikkautta ja ongelmanratkaisukykyä.

Asiakkuuspäällikkönä

  • vastaat aktiivisesta yhteistyöstä nimettyjen asiakkaiden kanssa
  • vastaat asiakkaiden palveluiden toimivuudesta ja koulutusten suunnitelmallisesta käytöstä
  • tunnistat Oppiportin asiakkaiden tarpeet ja ymmärrät asiakkaiden koulutustarpeet
  • kommunikoit aktiivisesti asiakkaiden tarpeita Oppiportin kehittämisen näkökulmasta
  • varmistat, että Oppiportin asiakkaat osaavat hyödyntää kaikkia Oppiportin sisältöjä ja on ajan tasalla palvelun uutuuksista
  • vastaat asiakkaiden mahdollisten ongelmien sujuvasta ratkaisusta ja säännöllisestä raportoinnista
  • osallistut aktiivisesti Oppiportin kehityshankkeisiin ja myyntiin.

Toivomme sinulta

  • tehtävään sopivaa koulutusta
  • kokemusta henkilöstön osaamisen kehittämistehtävistä
  • kokemusta Oppiportin asiakkaiden toimintakentästä ja alan käytännöistä
  • hyvää käsitystä verkkopalveluista, niiden kehittämisestä ja teknisistä perusratkaisuista.

Tarjoamme sinulle

  • monipuoliset työtehtävät, mahdollisuuden päästä kehittämään ja vaikuttamaan
  • asiantuntevan työyhteisön ja kattavat työsuhde-etuudet
  • joustavat työskentelymahdollisuudet ja viihtyisät työtilat Helsingin ydinkeskustassa
  • mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja kehittämässä yhteiskunnallisesti merkittäviä ja kansalaisten hyvinvoinnille tärkeitä palveluita.

Yhteistyökumppanimme asiakkuuspäällikön rekrytoinnissa on Heini Savio, Senior Headhunter, InHunt Group, gsm +358 50 322 3283, heini.savio@inhunt.fi. Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään 29.5.2019 mennessä oheisen linkin kautta. Ole ripeä, käynnistämme haastattelut jo hakuajan kuluessa.

Kustannus Oy Duodecim julkaisee tietokantoja, terveydenhuollon järjestelmiin integroituja ratkaisuja, verkko-oppimisympäristöä ja kirjoja lääkeieteen ja terveydenhuollon ammattilaisille. Julkaisemme myös kansalaisille suunnattua tutkittua terveyteen ja sairauksiin liittyvää tietoa ja sovelluksia. Toimintaamme ohjaa omistajamme, Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin, yli 130-vuotinen perinne luotettavan ja ymmärrettävän lääketieteellisen tiedon julkaisijana.